80 • Sell • 7/2025 SharkNinja otevřel v Budapešti vlastní showroom. První v regionu Značka SharkNinja chce posunout své aktivity v oblasti střední Evropy. Na konci října otevřela v oblíbeném budapešťském nákupním centru Westend svůj první showroom v regionu. Obchod o rozloze přibližně 90 m², který se nachází v podzemním podlaží, není pouhou prodejnou, ale interaktivním prostorem, kde si mohou zákazníci prohlédnout a vyzkoušet produkty značek Shark a Ninja. Cílem firmy je přiblížit spotřebitelům inovativní řešení, která usnadňují, zrychlují a zpříjemňují každodenní domácí práce. Pro značky, které jsou ve zdejší části světa na trhu poměrně nové, jde nepochybně o důležitý krok. Více než sto vystavených produktů – od vysavačů přes horkovzdušné trouby, mixéry, kávovary až po přístroje pro péči o vlasy – si lze prohlédnout i vyzkoušet. Podstatou konceptu je tedy zážitek, aby se zákazníci o kvalitě, inovativních řešeních a praktickém využití zařízení sami přesvědčili. „Filozofií společnosti SharkNinja je, že technologie má hodnotu pouze tehdy, pokud přináší skutečný zážitek. O tom je právě tento obchod – o vyzkoušení, interakci a objevování,“ řekl během slavnostního otevření Norbert Magyar, regionální ředitel SharkNinja pro střední a východní Evropu. Dodal, že je nový showroom místem, kde se zákazníci především seznámí s tím, v čem jsou produkty SharkNinja výjimečné. Dobře vybraná adresa Výběr místa pro první showroom tohoto typu v regionu byl promyšlený, protože podchodem Westend denně projdou desítky tisíc lidí. O víkendech je to až 40 tisíc návštěvníků obchodního centra. „Díky této lokalitě oslovujeme přímo veřejnost a dáváme jí možnost nejen o značce slyšet, ale také ji vidět a zažít na vlastní oči,“ dodal Norbert Magyar. Jednou ze zvláštností showroomu je, že funguje také jako takzvaná influencerská zóna, kde mohou tvůrci obsahu spolupracující se značkou natáčet videa, vysílat živé přenosy a představovat své oblíbené přístroje Shark nebo Ninja. Během prezentační akce v rámci otevření prodejny si hosté mohli nejen vyzkoušet produkty, ale také nahlédnout do strategie značky. SharkNinja vykazuje dynamický růst po celém světě a zdejší distributor uvádí, že středoevropský trh hraje významnou roli v expanzi společnosti. Cíl je jasný – posílit povědomí o značce, přičemž v centru pozornosti zůstávají kvalita, inovace a uživatelský zážitek. V tomto smyslu hovořil na akci i Andrzej Kasprzyk, manažer pro rozvoj podnikání SharkNinja EHQ. A co Praha? To, že se stala Budapešť prvním městem v oblasti střední Evropy, kde má SharkNinja vlastní showroom, není až tak překvapivé. V našem regionu zajišťuje distribuci americké firmě maďarská společnost SN-CEE Bravo. Pokud jde o Česko, zprovoznění podobného konceptu je v plánu, ale bližší detaily k němu v době uzávěrky ještě nebyly. Distribuční společnost si každopádně uvědomuje, že Shark a Ninja jsou v této části Evropy nové značky a je potřeba s nimi spotřebitele seznámit. Po otevření fyzické prezentace v holešovickém showroomu Alza.cz se chystají podobné expozice také v Alze v Chrášťanech u Prahy, v Budapešti a v Bratislavě (Nivy). Slavnostního otevření se zúčastnila v Budapešti spousta novinářůa influencerů. Nedávno byla instalována expozice značek Shark a Ninja v hlavním showroomu Alza.cz v pražských Holešovicích.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=