ROVATCÍM 56 56 • Sell • 7/2025 Prezentace se zúčastnily špičky společnosti Gorenje, pod niž Asko v rámci skupiny Hisense spadá. Úvodního slova se ujala šéfka marketingu Regina Netolická a obchodní ředitel Zdeněk Štětina. Novinky pak konkrétně představil šéf značky Asko pro Česko a Slovensko Slobodan Vukša. Jako první byla na pořadu nepřekvapivě nová generace praček a sušiček Laundry Care 2.0 včetně speciální sušicí skříně a doplňkového příslušenství (např. výsuvné žehlicí prkno, které lze instalovat mezi pračku a sušičku, když jsou postavené na sebe). U praček nechybí unikátní a hygieničtější řešení dvířek bez gumového těsnění, autodosing či moderní ovládání s dotykovými displeji (lze ovládat i tradičně voličem). Pračky nadále staví na platformě Quattro Construction ve verzi 2.0, kdy není buben jakkoliv spojen se šasi pračky. Využívá čtveřice tlumičů přenášejících vibrace na kovovou základovou desku, což ve výsledku výrazně snižuje hlučnost spotřebiče. Značka Asko uvedla na český trh novinky z IFA. Trouby pečou s přesností na 1 °C Plejádu nových produktů vystavila značka Asko ve svém pražském showroomu, kam sezvala obchodní partnery i novináře. Novinky, které byly prezentovány v září na veletrhu IFA, tak již zamířily na český trh, a to od nastupující generace praček a sušiček přes zcela nové trouby Celsius až po rozšíření nabídky lednic včetně vestavného modelu s šířkou 69 cm. Šéfkuchař Marek Fichtner připravil za asistence herce Vladimíra Polívky a nových spotřebičů Asko degustační menu. O značce Asko, její historii i současné strategii promluvil Zdeněk Štětina, obchodní ředitel firmy Gorenje.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=