SELL: 07 / 2025

BRAD PITT A TAIKA WAITITI V NOVÉM REKLAMNÍM SPOTU DE’LONGHI Jaký je rozdíl mezi perfektním a Perfetto? Společnost De’Longhi, světový lídr v oblasti kávovarů, se snaží inspirovat svět svým mottem: „Není to jen perfektní, je to Perfetto“. Jednoduše řečeno, Perfetto zachycuje podstatu italské vášně a radosti ze života. A to vše s trochou humoru v malém šálku kávy. Nová kampaň „Perfetto instrukce k použití“ odhaluje filmovou poctu kávovému rituálu. Kampaň nezachycuje pouze obyčejnou přípravu kávy, ale i ty chvíle, které ji povyšují na něco smysluplnějšího – něco jednoduše Perfetto. Nový reklamní spot s Bradem Pittem v hlavní roli a pod taktovkou režiséra a držitele Oscara Taiky Waititiho pojímá návod k používání kávovaru De’Longhi s pořádnou dávkou humoru. Brad a Taika se v této tvůrčí spolupráci sešli poprvé a jejich „Perfetto chemie a energie“ jsou cítit v každém záběru. „Taika přinesl humor, De’Longhi přineslo rituál. Společně to bylo Perfetto.“ okomentoval Brad dění na place. Brad si v kampani navíc znovu vyzkoušel svou italštinu. Originální hudba, složená speciálně pro spot, pak podtrhuje jeho poetický rytmus a italské kořeny značky. „V De’Longhi se vždy snažíme do všeho, co děláme, přidat ‚trochu více‘ – trochu více vášně, energie a řemesla. Právě tento duch dělá věci skutečně Perfetto,“ řekla Aparna Sundaresh, globální marketingová ředitelka skupiny De’Longhi. Kreativní agentura LOLA MullenLowe zachytila ducha značky a vytvořila nejen kampaň, ale i svěží tón a dlouhodobou myšlenku, která De’Longhi posune novými a smysluplnými způsoby. Spolupráce Brada Pitta a Taiky Waititi vytvořila jedinečný pohled na Perfetto – nejlepší směs řemesla, humoru a kávy. „Jsme hrdí na to, co jsme společně vytvořili, a těšíme se na to, co naše Perfetto partnerství přinese dál.“ Nový reklamní spot poběží na televizních, digitálních a sociálních platformách a bude doprovázen podpůrnou kampaní, která pozve milovníky kávy, aby se podělili o své vlastní #Perfetto momenty – a dokázali tak, že nejlepší instrukce nejsou psané, ale prožité. SPOLEČNOST DE’LONGHI De‘Longhi je globální lídr v oblasti kávovarů a synonymum pro inovativní domácí spotřebiče, které spojují italský design se špičkovým výkonem. S filozofií „Better Everyday“ se značka zaměřuje na vytváření jedinečného kávového zážitku. Společnost vyvinula bezkonkurenční řady kávovarů, které jsou poháněny nejmodernějšími technologiemi a italskou vášní. Díky tomu přináší italský kávový životní styl do domácností po celém světě a inspiruje miliony lidí k tomu, aby si vychutnali dokonalý šálek kávy, kdykoliv na něj dostanou chuť.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=