SELL: 08 / 2020
ROVATCÍM 44 44 • Sell • 8/2020 V magazínu SELL se už více než 12 let věnujeme trhu s domácími spotřebiči, účastníme se veletrhů a navštěvujeme prodejny, kde jsou novinky prezentovány v rozličných expozicích, často i v koncep- cích typu „shop in shop“, které dodávají těmto prezentacím punc mimořádnosti a podtrhují vysokou úroveň dané značky. Nejen na tuto oblast, ale i na další POP (point of purchase) nebo POS (point of sale) materiály, se již přes 25 let zamě- řuje firma UNiBON, jejíž sídlo a výro- bu jsme v závěru měsíce října navštívili. Nebýt všudypřítomných roušek, ani by- chom díky pracovnímu cvrkotu nevědě- li, že svět sužuje pandemie koronaviru. Finišovaly se zde nové prezentační stojany televizorů pro značku TCL do obchod- Co vznikne, když se spojí design, kreativita a řemeslný um? Pro odpověď jsme si zajeli k jednomu z předních výrobců interiérů obchodních míst v ČR, do společnosti UNiBON Málokoho při prohlížení nových telefonů, televizorů, hodinek či domácích spotřebičů napadne, jaká designérská a kreativní magie se za celou prezentací těchto produktů v retailových obchodech skrývá. Vypadá to, že se jedná o marketingový prvek zaměřený pouze na ženy? Vůbec ne! Pánové, přiznejte si, že i vaši pozornost více zaujmou hodinky vystavené na samostatném designovém displeji nežli volně položený model ztracený v obyčejném prodejním regále s řadou dalších typů. I do těchto a řady dalších tajů nás zasvětil majitel společnosti UNiBON Petr Vosátka během exkurze ve výrobním závodě.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=