SELL: Březen 2019

6 • Sell • Březen 2019 6 NOVINKY Panasonic představil v Praze obnovené a inovované portfolio domácích spotřebičů Přestože zůstávají pro japonského vý- robce s více než 100letou historií já- drem spotřebitelského byznysu televi- zory, firma v posledních letech pracuje na posílení i dalších produktových ka- tegorií včetně domácích spotřebičů. Primárně se soustředí na oblasti osob- ní péče pro muže i ženy, mikrovlnné trouby, pekárny chleba a nově také čističky vzduchu. Magazín SELL se zúčastnil na za- čátku března podrobné prezentace Panasonicu v pražské galerii Mánes. Na místě jsme si prohlédli například několik modelů elektrických zubních kartáčků a až nebývale širokou nabídku ústních sprch v domácích i cestovních verzích. Zmínit určitě musíme pestrou paletu pánských holicích strojků, což je jedna z tradičních kategorií značky Panasonic. Produktový manažer Lukáš Bouchal zdůraznil při jejich představe- ní, že většina modelů používá menší, účinnější a spolehlivější bezkartáčo- vé motory. Všechny strojky se chlubí břity z vysoce kvalitní japonské oce- li. Zajímavé byly i zastřihovače vousů s koncepcí, která usnadňuje přesnější střih, či výrobky určené pro dámy, kde nechyběly epilátory nebo speciální za- řízení pro péči o pleť. Blíže jsme si prohlédli i pekárnu Croustina, která byla představena loni na veletrhu IFA. Novinka se zamě- řuje na automatickou přípravu chleba s dokonale křupavou kůrkou, jíž kon- kurenční pekárny nedosahují. Velkou novinkou jsou potom pro Panasonic v Česku čističky vzduchu. Najdete v nich funkci ionizátoru i zvlhčovače. Tradiční kategorií jsou pro Japon- ce mikrovlnky, jejichž komunikace se točí okolo použití invertorových moto- rů. Díky nim jsou schopné mikrovln- né trouby Panasonic variabilně měnit výkon, což je odlišuje, protože běžné řešení vysílá mikrovlny v určitých in- tervalech. Výkon samotného záření je ovšem stejný. Použitím invertoru jsou trouby schopné jídlo šetrněji a rovno- měrněji ohřát nebo rozmrazit. Coffee Club představuje novou kolekci káv Více chutí, více kávy. Tak by se daly v krát- kosti popsat změny v řadě prémiových káv značky Coffee Club. Na trh přicházejí nově větší balení 454 gramů (1 libra). Káva Coffee Club je ideální zejména pro doplňkový pro- dej u prodejců kávovarů a elektrospecialistů, kteří mohou svým zákazníkům poskytnout pestrou nabídku káv z různých koutů světa. Prostřednictvím Coffee Clubu mohou jejich chuťové pohárky navštívit přes 30 různých plantáží. Na výběr jsou jak jednodruhové kávy, tak vyvážené směsi pro pražení s ohle- dem na následnou přípravu v automatických kávovarech. Pokud patříte mezi obchodníky či do- konce specialisty na prodej kávovarů, na- bízí vám značka Coffee Club první a zku- šební dodávky kávy zdarma. A to zcela bez závazků. S výběrem vám ochotně po- mohou profesionální baristé. Volat mů- žete linku +420 733 534 679 nebo psát na kava@coffeeclub.cz .

RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=