SELL: Duben 2018
držíte v ruce další číslo našeho časopisu, a přestože nejde o žádné rekordně obsáhlé vydání, považujeme ho v redakci z hlediska postupu prací a příprav jako jedno z nejsložitějších. Proč? Jednoduše proto, že v něm najdete opravdu obsáhlou reportáž z veletrhu EuroCu- cina, na který jsme vyrazili na pozvání společnosti Candy Hoover, a museli jsme posbírat veškeré informace a pořídit všechny fotky v rekordně krátkém čase. Do harmonogramu cesty neustále zasahovaly nekonečné milánské zácpy s popojížděním doslova a do písme- ne krokem. A přesně uprostřed našeho pobytu v Itálii a v polovině grafického zpraco- vávání materiálů si náš dlouholetý grafik zlomil natřikrát ruku. Jak termín veletrhu, tak nečekaný zásah vyšší moci společně způsobily zpoždění ve vydání aktuálního čísla, za což se vám omlouvám. Jde jen o pár dnů, ale přesto jsme nechtěli vydat dubnové číslo až na úplném konci tohoto měsíce… Problémy s vydáním ani zdlouhavé přesuny v Miláně nám nicméně nezkazily tento příjemný výlet, na který společnost Candy Hoover pozvala především své vybrané ob- chodní partnery. Tato akce nebyla samozřejmě první svého druhu, jíž jsem se já osobně účastnil, ale patřila určitě mezi ty nejpříjemnější. Značnou roli v tom asi hraje i fakt, že české zastoupení Candy tvoří dokonale sehraný tým a celá italská firma funguje jako ro- dinný byznys, nepodléhající přílišné korporátní sešněrovanosti a chladnos- ti. Vidět to bylo dokonce na večírku, který firma pořádala pro své obchod- ní partnery z celé Evropy. Přestože šlo o akci pro několik set lidí, nesla se celá v uvolněném duchu. Po krátké prezentaci následovala zábava ve stylu amerického putovního parku s trenažérem jízdy na býkovi, autíč- ky, měřením síly úderu palicí, kartářkami i cukrovou vatou. Nechyběl ani takzvaný „smile box“, digitální fotoskříňka, která pořizuje zábavné fotky, posílá je na mail i tiskne. A právě jednu takovou fotku si s částí naší výpravy neváhal udělat ani sám Beppe Fumagalli, šéf celé sku- piny Candy Hoover, který na požadavek s úsměvem kývl. Myslím, že nic není větším důkazem toho, že se z této firmy hřejivý rodinný duch v žádném případě nevytratil. A také toho, že byznys není jen o prostých číslech, tabulkách, reportech a forcastech, nýbrž o lidech, a tak pro jednou dokládáme, že jak za naším časopisem, tak nejnovějšími spotřebiči Candy Hoover i jejich prodejem stojí normální lidé. Příjemné čtení přeje VÁŽENÍ ČTENÁŘI, Lubor Jarkovský šéfredaktor
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=