SELL: Duben 2015 - page 9

měsíc se s měsícem sešel a na váš stůl dorazilo nové vydání magazínu SELL,
ve kterém se po pár měsících opět vracíme k tématu vestavných spotřebičů. Jelikož se
této technice věnujeme vždy na jaře a na podzim, tedy dvakrát za rok, přinášíme vám
doslova smršť rozhovorů. Nejvíce na očích je ve vydání samozřejmě interview s šéfem
českého a slovenského BSH, ale určitě věnujte pozornost i rozhovorům se zástupci
značek Concept či Gorenje. A náš externí spolupracovník Vlastimil Růžička si popo-
vídal i se slavným a úspěšným designérem JanemČtvrtníkem, který navrhoval napří-
klad odsavače pro značku AEG. Množství rozhovorů je výsledkem naší stále těsnější
spolupráce s jednotlivými výrobci a různými profesionály na trhu. Nejde jen o rozho-
vory, ale vlastně o celý obsah SELLu, který už dnes nevychází z toho, že bychom si
v redakci něco v tichosti a klidu sepisovali. Naprostá většina firem postupně pochopi-
la, jak důležitá komunikace směrem k obchodním i potenciálním obchodním partne-
rům formou specializovaného časopisu je. A z tohomám já sám radost největší, protože
každé číslo našeho magazínu už dnes přináší opravdu aktuální informace o nejnověj-
ších či dokonce teprve chystaných produktech. Chápu, že pro marketéry i produktové
manažery je spolupráce s námi časově náročná, protože jsme s nimi často v kontaktu
mnohokrát během jednoho týdne a neustále po nich něco chceme, což je ve srovnání
s odkliknutím inzertní strany pro běžný časopis o bydlení či životním stylu rozhod-
ně složitější. O to víc si cením jejich času a důvěry v naše projekty. Račte tedy zalis-
tovat naším zatím posledním dílkem v mozaice českého trhu s domácími spotřebiči.
Věřím, že v něm opět naleznetemnožství užitečných informací. A zatímco budete číst,
my už v redakci budeme chystat ve spolupráci s výrobci další nabité vydání.
Příjemné čtení přeje
VáŽenÍČtenáŘi,
Lubor Jarkovský
šéfredaktor
1,2-3,4,5,6-7,8 10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,...62
Powered by FlippingBook