Lea Bartáková nově na pozici Category Manager Ironing, Food Processors and Grills
Tým italského výrobce se rozrůstá o další posily a současně v něm pokračují interní přesuny. Tím nejdůležitějším je aktuálně to, že se dosavadní brand manažerka značky Kenwood pro Česko a Slovensko Lea Bartáková posouvá na úroveň celého clusteru, kde od začátku letošního června zastává pozici manažerky kategorie žehlení, food procesorů a grilů.
Jakub Štorek z junior brand manažera značky De’Longhi povýšil na manažera kategorií pákových kávovarů, pákových kávovarů s mlýnkem a snídaňových setů. A to za celý cluster. Manažerkou kategorií Nespresso, Dolce Gusto a příslušenství se stala Dita Kostrhonová.
Nově pak do De’Longhi nastupuje Veronika Beránková, která se stává brand manažerkou značek Kenwood a Nutribullet. Současně s ní ještě míří do české pobočky Alexandra Krejčí, která doposud s De’Longhi spolupracovala externě. V týmu bude nově působit jako junior brand manažerka pro značku De’Longhi.
Už v průběhu jarních měsíců došlo ve zdejším clusteru k důležitým změnám. Adéla Shejbalová po odchodu Stanislava Brázdy převzala řízení obchodního oddělení pro Česko a Slovensko. Po mateřské dovolené se do De’Longhi také vrátila Dana Jirsíková, a to jako ředitelka komunikace pro Česko a Slovensko.